niedziela, 17 lutego 2013

ODDAM: paletka 12 cieni do powiek

 - ODDANE -
 

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow paletka 12 cieni

Paleta elektryzujących cieni Technic Electric Beauty Metalix zawiera 12 mocno napigmentowanych odcieni. Cienie mają wyraziste, żywe kolory, które zawierają błyszczące mikrodrobinki, pięknie odbijające światło.
Są fenomenalnie napigmentowane. Cienie łatwo się rozprowadzają i długo utrzymują na powiece. Nie bledną i nie tracą koloru.
Bogaty wybór odcieni pozwala wyczarować różnorodne makijaże, na każdą okazję. Posiadają jedwabistą formułę, która bardzo dobrze rozprowadza się i jest niezwykle trwała. Paleta zamknięta w eleganckim, czarnym opakowaniu. Zawiera dwustronny aplikator i duże lusterko.

Wymiary:
Długość – ok. 14 cm
Szerokość – ok. 7,5 cm



 (pozwoliłam sobie użyć opis z aukcji użytkownika " zydu1" u któreg zakupiłam owe cienie.)

Cienie są niemal nieużywane, wypróbowałam 1 raz 4 z nich, niestety fatalnie się czuję w tak błyszczących cieniach. Więc bardzo chętnie oddam je w dobre ręce.

Cena za wysyłkę to 5 zł (choć chętnie wymienię je na jakiś drobiazg).

paczuszka dotarła

7 komentarzy:

  1. dziewczyny naprawde nie chcecie tych cieni, bo ja mam na nie chrapke, ale nie chcę by było, że zgarnęłam coś za waszymi plecami, bo wiadomo średnio sie maluję, ale 80% tych kolorów to moje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umówmy się, że poczekamy jeszcze może do jutra, jak nikt się nie zgłosi to ja chętnie przygarnę, a co chciałabyś w zamian ?

      Usuń
    2. dobra :)

      nie mam zielonego pojęcia :) cokolwiek, bo to zawsze miło dostać "paczkę" :)

      Usuń
  2. kolory są piękne i w pierwszej chwili rwałam się na nie:D ale szkoda, że są błyszczące- cieni używam rzadko, a jeśli już to tylko matów:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja dopiero dotarłam na drugi blog, zaraz dodam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń