niedziela, 24 marca 2013

Wiosenne porządki u Devinette.

Cześć wszystkim! 
Za oknem śnieg i mróz, co jednak nie odstraszyło mnie od WIOSENNYCH porządków :)
Człowiek to jednak zbiera tych wszystkich rzeczy...
Mam do sprzedania za symboliczną kwotę 20 zł (chodzi o przesyłkę, nie o zysk) komplet filiżanek z podstawkami dla 6-ciu osób. Razem 12 elementów zapakowanych w kartonie. Filiżanki prezentują się następująco:
SPRZEDANE 
Filiżanki nie były ani razu używane. 
Zainteresowanych proszę o kontakt przez komentarze albo maile: devinette86@gmail.com. 

Dalej mam do sprzedania biżuterię. Kolczyki robione przeze mnie już dawno dawno temu. Leżały i czekały nie wiadomo na co. Każda para za 5 zł. Kontakt jak wyżej :) 

1)

  2)

SPRZEDANE  3)

SPRZEDANE  4)

SPRZEDANE  5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

To jeszcze nie koniec :) 
Jest jeszcze bransoletka. Malutkie agrafki z kora
likami nawleczone na gumki. Miała być prezentem dla siostry. Ale nie była :) 



I na sam koniec rękawiczki.
Ja jestem strasznym zmarzluchem. Zimno mi zawsze. Rękawiczki więc muszę mieć super ciepłe. Dostałam dwie pary, których nie noszę w ogóle, chyba że wiosną albo latem będę je nosić ;) 

SPRZEDANE  

SPRZEDANE
Tak samo jak w przypadku kolczyków, każda para rękawiczek 5 zł. Bardziej chodzi o przesyłkę niż zysk (podkreślam raz jeszcze). Mam nadzieję, że coś się Wam spodoba i będziecie chciały przygarnąć. Po co to ma leżeć u mnie nieużywane, albo w koszu na śmieci. Szkoda trochę. 
W razie pytań piszcie. 
Miłej niedzieli :)




8 komentarzy:

  1. biorę filiżanki i szare rękawiczki;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są Twoje :) Szczegóły w mailu.

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie fajowe te rękawiczki ;-)
    to ja poproszę kolczyki nr 2 i 3
    oraz rękawiczki te co zostały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma sprawy. adres mam. jutro wysyłam. Wpłata na konto, nr na mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jeszce jeszcze nr 5 poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydalaby sie jakas wiosenna wyprzedaz :)
    po sniegu w koncu ni widu ni slychu ;)

    OdpowiedzUsuń